BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, November 6, 2010

bLOG rnDU aKU X???hehehehe

actlly,,,,
mgu exam ni mls kot nk bukak blog,,,
tp...tah...rndu lak kt blog


p/s : org ckp...lau kite rndukan seseorg 2,,kemungkinan besa die pon rndu kite,,


sudah trg lg bersuluh y blog ni pon rndu kan aku,,,hehehehe,,,
dpt aku rsekan die menyeru nme ku untuk di update,,,heheheh


hmmmm,,,,
hr ni nk cter sal ape ek,,hehehe
actlly,,,aku sgt2 rndukan rumh aku....adek2,,,but,,,await!!!!!!!!!!!!!!


AKU PALING RNDUKAN MAK N ABH,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,


rndu sgt2,,,,,


hari2 aku kol mak n abh,,,,,,hehehe,,ngde,,mnje kot,,,kui3,,,
hmmmm,,,




                                       erk,,,,ni bukan umah aku,,,hehehe,,hahahaha,,sje nk menunjkkan 
y aku tol2 rndukan rumh skunk nie,,ape khbr la agknye die skunk,,huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...