BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Friday, October 29, 2010

inDAH nye pAgi ni,,,,jog dGN kengkwN..,,


(suasane pantai,,,,indah,,)
pagi2 morning ag aku da join kengkwn aku jog g pntai,,hehehe,,mmg best,,,kabus tebal kot sbb smlm hjn lebt,,,hehehe,,,mula2,,peluh cm malu2 je nk kua,,yelah,,sjuk,,tp,,,bile aku start jog tnpa henti slame 10 mint,,hehehe,,akhirnya,,,dapt jg bkr lemk nie,,hehehe

tp aku awl2 ag da blek,,kengkwn y laen g singgh gerai nasi lemk kt dpn 2,,,nk mkn nasi lemk la 2,,hehehe,,style aku lak,,,pas jog mmg aku x mkn,,hehehe,,,mnum air bertenaga je dlu,,,bkn pe,,aku x mndi ag,,,
aku besenye akn mndi dulu baru sarapn,,mmg mak didik dari kecik lagi,,hehehe

p/s : kwn2,,slamt menjamu selere,,,hehehe

KAt sini aKU nk sharE FAEdah Lau BERjoGINg nie,,,,
(ni y aku wat sndiri,,,pandangan aku lah,,hehehe)

1.bakar lemak y sudah terkumpul lam bdn

2.meningkatkan stamina kekuatan kaki 

3.menyedut udara segar waktu pagi dan petang

4.membuatkan jntung lbey sht n dapt die pam darah dgn sempurna

5.ilangkan stress





aku Ase banYak AG,,tp ni je y dpt aku shre,,,,,,

pape pon,,,snaman n jog amat baek untuk kesihatan,,,

aerobic pon bgs jg,,,,kwn2 aku y x suke jog,,diorg prefer untuk aerobic,,,kate dorg aerobic ade musik,,x boring,,,hehehe,,,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...